onsdag 28 oktober 2015

112 - hej på er


Här är tre ganska förskräckliga web cam-bilder på mig och Lovisa från någon gång i våras då vi väntade på en busstation någonstans i Sydamerika en väldigt sen kväll. Hittade dem på datorn för ca tre minuter sedan. Saknis Lovisan.

Annars då. Idag är det tisdag och min överlevnad går ganska bra, riset idag blev inte lika bra kokat som igår, men en kan ju inte få allt här i världen. Mitt främsta leverne är dock den gnista av hopp som sprakar till i bröstet på mig då jag tänker på att jag bara kommer närmare den dagen då min telefon kommer hem och mitt kort landar i brevlådan.

Idag har jag suttit framför datorskärmen och lärt mig så mycket som möjligt om Första Världskriget, så ifall någon har en fråga eller fem så hojta. Har varit hemma från skolan idag och inte velat vara med alls. Är ganska mycket så just nu, det är väl hösten åså antar jag. Men ja, efter en dag av väggstirrande är jag redo för världen igen. Nu måste jag sova, godnatt sov gott åså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar