söndag 3 maj 2015

104 - det blir ju alltid genom instagrammen

Oj, så länge sedan det var jag uppdaterade er få men mycket älskade följare om min tillvaro. Gissar att ni suttit som barn på julafton och väntat på detta. Håll i er nu!
Har hängt mycket med denna person (som min mobilkamera tycks ha väldigt svårt att hitta fokus på), det vill säga min lillasyster. KUL.
Har efter en mycket ful vecka återfått min snygghet och var tvungen att föreviga den, här i sällskap av min selfie-arm som jag aldrig vet vad jag ska göra med. Den som smyyyger sig upp på varje jäkla selfie.
Det har varit finväder i Boden. När jag gick från jobby en dag här i veckan så var det 15 grader varmt?? I Boden i slutet av april?? Det försvann ju dock direkt och jag vaknade onsdag morgon och det var två minus och tio centimeter snö på backen.
Har även varit på café tingshuset och kollat på Oh Jonathan och Annika och Simon som spelade finfin musik, ujjjj så mysigt det var!
Har betat av lite festligheter också. Julia har ju blivit 22 och det har ju varit valborg. Var så himla fint då vi gick hem från Statoil där vi hade lite korv o'clock efter krogis och det var helt ljust ute. Snart är det sommar och midnattssol och öl på Bränna och varmt och hua, jag är så pepp på sommar!!!!!
Nä, nu måste little Coco bädda ner sig i sängen. Har träning imöra klockan 12 och innan det måste jag hinna sörpla kaffe och glo ut genom fönstret i minst en och en halv timme. Japp. Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar