torsdag 13 mars 2014

88 - Kambodja igen

Frukost på Koh Rong och det var inte bara jag som ville äta min frulle.
Alltså SOM jag saknat att äta med denna? Hon är den bästa jag vet att äta med och vara arg med.
Nästan framme på Long Beach som är på andra sidan av Koh Rong. Tråkig färg på vattnet, OBS ej photoshoppat????
Lovisa sitter och tänker på alla diems hon kan, ska och vill carpa.
Framme på Long Beach och vi vadar i land. Får mig osökt att tänka på två kvällar innan då vi åkte båt ut på festön och vi var tvungna att HOPPA från båten och vada i land. "Hoppa" skrevs i föregående mening i versaler för att jag var så kissnödig att jag nästan grät och detta hopp på kanske sjuttio centimeter skulle få bägaren att bokstavligen rinna över. Det slutade med att jag tvingar en man att bära mig i land för att sedan springa till toaletten som blott var ett hål i marken:-))))).
Det börjar bli sent och en rosaröd solnedgång besöker Long Beach. Det är inte bara min estetiska ådra som kliar lite extra mycket efter att föreviga den, även Lovisas. Vi är ett så himla artsy par.................

Fler kambodjanska blogginlägg kommer snart på ett internetz nära dig............................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar