lördag 25 januari 2014

82 - oktober november december

Oktober och förbundsstyrelsemöte med Unga Örnar i en höstidyll på Lidingö.


Åkte även till Berlin i nästan en vecka i oktober med Lovisa och hade det kalasbra!!!
Hittade världens mysigaste kafé som dessutom hade världens godaste frukost. Denna frukost pressade vi i oss en dag då vi helt enkelt fick nog av hostelfrukosten som bestod av vitt bröd och åter vitt bröd. För övrigt, kolla bara på na, hihi.
Återigen en sån där bild då Lovisa fångar känslan. Bad henne ta en bild på mig eftersom jag kände att jag hade en snyggdag. Denna snyggdagen raserades efter denna photosession.
 Syftet med hela resan var ju mitt projektarbete som jag gör om street-art. Och nog hittade jag street-art jag. Massor och överallt, en blir så glad!!!
November och jag pussas med världens bästa lockar.
I december hade vi julfirande i coollektivet.
Dagen efter åkte jag för att fira jul med släkten på pappas sida. Pappa var ju dock inte med då han sedan början av december är och jobbar i Pakistan. På julafton firade jag med Lovisas familj, först hos hennes mamma och sedan hos hennes pappa.

Detta var alltså lille året, känns som att en borde säga något ord men he he he, jag är ju ingen talare meeeen hehe. Nej men, det känns ju som att jag redan gjort det, typ under varje bild. Det har varit ett så galet bra år. Har aldrig någonsin mått såhär bra i mig själv och känner mig så glad för de som jag haft omkring mig. Har på känn att kommande år kommer bli ännu bättre faktiskt. Har en stundande musikal med käraste estetprogrammet och så har jag ju en liten student att genomföra.
Nu är klockan fyra minuter i ett och jag tänker gå och lägga mig, godnatt bloggis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar