lördag 25 januari 2014

81 - juli augusti september

Eftersom jag började jobba klockan 16 varje dag i somras så gick jag och Lovisa och badade (vissa av oss i alla fall) i älven en dag i juli. Försökte på Lovisa att fotografera mig utan framgång. Eller jo, här fångar hon en känsla.
Kameran förblev mitt ansvar.
Blir så ledsen i lille själen av att se all grönska och att en kunde gå i bikini utan att frysa. Vill ju bara ha sommar och värme.

I augusti åkte jag iväg på SSUs kongress som en 17-åring, kom sedan hem som 18-åring. 
Sedan åkte jag och Lovisa till Egypten. Här äter vi den godaste falafeln någonsin och får en timme senare veta att vi ska bli hemskickade eftersom det hade varit så oroligt i Egypten och orten vi var på de senaste dagarna. 
Vi var även på Röda Havets botten dagen före vi åkte hem.
I september började jag trean på gymnasiet. Hade även flyttat till coollektivet med Lovisa och Malin!!!
Tatuerade mig i september <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar