fredag 24 januari 2014

80 - april maj juni

Öh, jag blir så frustrerad? Varför fotade jag så himla lite under denna period? Varför är DETTA den enda bilder ifrån april månad? Aja, april var väl kanske inte galet händelserik. Pluggade jättemycket vilket resulterade i att jag detta sista lilla läsår endast har haft tre kurser utöver musikämnena, livet ibland va!
I början av april hade jag sedan typ två veckor tillbaka varit ganska så omkullblåst av massa löööve-feeeelingz. Detta var dock ganska så dåligt tajmat med tanke på att min lille förälskelse skulle ut och tågluffa i Europa de kommande två månaderna och jag skulle ju inte det.
I maj råpluggade jag också, hatade det men älskar det nu. Så himla duktig du var Cornelia, heja dig!
Åkte även till min farmor i Åsele och hälsade på henne där. Fick en jättefin mockajacka av min farmors särbo. Fortsatte vara kär och det kändes så himla bra då jag och Lovisa insåg Skypes storhet. Teknik alltså, vad är jag utan den?!?! Inget alls.
I juni gick jag ut andra året på gymnasiet och fick sommarlov. Lovisa var hemma. Jag började jobba på Kläppenteatern. Juni var en bra månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar