fredag 24 januari 2014

79 - lille anletet och lille livsuppdateringen



Tre bilder på lille mig.
Detta är typ de tre enda bilderna som jag tagit senaste månaden. Känns så meningslöst och fantastiskt oinspirerat att fotografera just nu. Trettio minusgrader, samma vyer och dessutom har jag haft ganska mycket för mig. Tror jag i alla fall.
Tänkte ikväll försöka att knåpa ihop andra delen av årsresumén. Har ju haft ett så himla bra år, vill ju som visa upp det litttte!!!
Just nu händer dock inte jättemycket i mitt tillvaro, gjorde i veckan klart min sista svenskakurs ever och har alltså bara spanskan och lite lite engelska kvar. Förra veckan åkte även Lovisa iväg för att resa omkring i Asien i cirkus tre månader och jag saknar henne något fruktansvärt redan. För att inte sakna ihjäl mig och för att fly detta, just nu, usla land så bokade jag biljetter för att i slutet av februari hälsa på henne och Stina när dem befinner sig i Kambodja - kalas alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar