måndag 14 oktober 2013

74 - hej bloggeriet mitt

Har tillbringat denna helg med att ha möte med Unga Örnars förbundsstyrelse och hängt på Ledarforum med massa andra örnar från alla delar av Svea rike. Helgen har varit himla givande och rolig och det har varit så många smarta och trevliga människor kring mig. Älskar verkligen smarta människor och hur utvecklande det känns att vara med smartizar.

Kommande vecka har jag inte supermycket för mig, men det kompenserar jag med genom att på fredag käka tacos och mysa på med coollektivet och en nästintill kungligt sällskap, på lördag fezta fezta och på söndag sjunga i kyrkan med min kära estetklass och kyrkokören (medelålder ca 67 år på jorden). A-men. Sen så åker ju faktiskt jag och projektarbetar mig i Berlin om nio dagar, peppen är väldigt stor, ja!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar