tisdag 10 september 2013

70 - hej mina vänz

Hej mina kära läserz!
Idag har varit en fruktansvärt trött dag. Somnade efter jag hade käkat frukost men kaffekoppen fortfarande i handen och ansiktet fortfarande vänt mot nyhetsmorgon, vaknade sedan sju minuter innan min första (och enda hehe) lektion började och cyklade likt en dopad Lance Armstrong till skolan.

Förutom att det har varit en väldigt trött dag tror jag även att det varit en väldigt känslovarm dag. Minsta lilla känsla har känts som om den vore för en mindre bys befolkning. till exempel så hittade jag mig själv tidigare idag hulkandes över ett youtube-klipp där folk fick träffa sina familjemedlemmar för första gången på aaaaslänge fint ihopsatt med Enrique Iglesias låt Hero spelandes i bakgrunden. :-)

Har även snackat lite projektarbete idag och jag är så galet pepp!!! Åker nämligen till Berlin den 23:e oktober för att stanna där forever och leva på gatan och sedan skriva en romantisk novell om det. Nej, skoja bara. Ha ha ha. Men gittar till Berlin i fem dagar för att kika lite på street art, fota lite street art och skriva lite om street art. Misstänker även att jag tänker förtära en och annan öl, för själen ni vet.

2 kommentarer:

  1. waah, Maggio-postern! var finns den att få tag i? :) tacksam för svar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ärligt talat så snodde jag den från en vägg på väg hem från en konsert klockan tre på natten senast jag var i Stockholm, himla värt!

      Radera