tisdag 13 augusti 2013

66 - vad är sömn




Igår kom jag hem till Boden efter att ha befunnit mig i Stockholm sedan torsdag för SSU:s kongress. Nu när jag är hemma florerar post-kongresskänslorna i kroppen. Tror att jag på hela kongressen sovit cirkus 14 timmar. Har nästan bara diskuterat politik och det är så galet FINT att se alla dessa smarta, driviga, fantastiska människor som göra SSU till en av mina favoritgrejer i världen.

Igår hann jag även med att träda in i vuxenlivet. japp, jag blev en vuxen människa igår. Känns himla bra och vuxet. Firade genom att sitta i en kongressal från klockan 06:30 och sju timmar framåt, krama alla hejdå och flyga hemåt med Norrbottensdelegationen. Men det känns väldigt okej, med tanke på att jag ikväll flyger till Arlanda och sedan till Egypten med Lovisa.

Nu borde jag verkligen packa upp kongresspackningen för att byta ut den med badkläder och shorts eftersom det är ett projekt jag inte ens börjat med. Ha det bäst!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar