måndag 5 augusti 2013

65 - hej blogget

Vilken dag är det idag?
Idag är det måndagen den 5:e augusti!
Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Hmmm, mycket svår fråga. När jag tänker på de som finns till iPhone så är jag ju fruktansvärt glad i den dansande bruden i röd klänning, sikken energi alltså. Annars gillar jag ju ":')" för att jag ofta är väldigt glad i livet.

Vad ska du göra ikväll?Jag hade tänkt mig ut och springa och sen bär det av till coollektivet igen.
Säg två bra uttryck:
Embrace it, preach och carpa lite diem/carpe diem.
Vad blir du glad av få höra att du är?
Blir ju himla glad då jag får höra att jag är smart och driven, känns verkligen som två egenskaper som i kombination med varann är helt underbara. Sen så blir jag ju lite lycklig då jag får höra att jag är rolig!!!
Visa en bild du inte minns ha tagits:

 

En bild då jag uppslukad av min iPhone avnjuter en av skolans näringsrika luncher. Tillfället och fotografen är okänd men jag kan tänka mig att Elisabeth står för fotograf-delen med tanke på att det är en snapchat-bild.

Vem saknar du?
Jag saknar mina vänner, men alla har ju massa saker för mig nu när jag lever livet som ledig!!!!!!
En bild på något som är asbra att ha:
 
Känns lite hemskt att det blev denna bild, men det var ju första tanken!!!! SOM DEN FÖRENKLAR MITT LIV. Och med denna bild säger jag även att det är bra att ha vänner, kärlek, familj, mat, vatten, lycka osv osv osv. Snackar ju med alla jag tycker om och älskar genom denna väldigt ofta. Näe, himla bra grej detta.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:
Ja, alltså jag vet faktiskt inte. Känner att jag blandar ganska friskt. Dock skulle jag aldrig ha på mig vita trekvarts-leggins. N to da evah.
Vad är du bra på?
Komma ihåg saker, har väl ett näst intill fotografiskt minne!!! Det ni! Laga äggröra. Göra egna maträtter. Uttrycka mina åsikter på många olika sätt. Springa långt.
Vad vill du ha?LÖN. Skulle fått den förra veckan. Har jag fått den? NEEEEEJ.
SSU:S KONGRESS.
Födelsedag, dagen jag blir en vuxen människa.
Ett dopp i havet.
God mat.
Vad tycker du är roligt?
Jag tycker ju som att väldigt mycket är roligt jag!!! Senaste dagarna har jag skrattat mycket åt mig själv och saker jag har gjort, klockrena citat och fnissiga tweets.
Vad är du dålig på?
Att tänka igenom saker innan jag utför dom!!!
Vad tänker du baka i veckan?
Mest troligen ingenting alls. Men hoppas att jag slänger ihop en kladdkaka eller något!

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Se sä tumblr en är redan på morgonkvisten. Mmmm carpe carpe.
Vem är du kär i just nu?
Nej, jag är inte kär i mig själv. Jag är kär i Lovisa som har tagit bilden, trots den frustration jag osade över hennes tekniska talang vid bildtillfället.
Vad var det första du snodde?
En polly på Sandenkiosken som tvååring har jag fått reda på efter noga research.
Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Ta det lugnt, äta rikliga mängder mat och glass, läsa lite mer, blogga (förlåt bloggis <333)...............
 
 Vad bävar du inför?
Att springa utan hörlurar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar