söndag 28 juli 2013

64 - sommarlov ba!!!

NU har även jag sommarlov. Vet knappt hur jag känner över det. Efter att ha jobbat nio-tio timmar sex dagar i veckan sedan sommarlovets start med Kläppenteaterns spionopera känns det nu väldigt tomt. VAD ska jag nu göra med min tid?! Det känns verkligen riktigt underligt.
Dock måste jag säga att jag har haft världens bästa sommarjobb. Att få möjligheten att få jobba med att spela teater nästan en hel sommar har varit helt underbart. Och alla fantastiska, fina och inspirerande människor jag har fått jobba med!

Idag har i alla fall varit min första lediga dag, eller ja, min första arbetslösa dag. Spenderade den med bästa Lovisa genom att sola, äta, utforska Fågelöarna och bara mysa på. Mycket bra kombo det där!

Resten av sommarlovet kommer att spenderas med att 8:e augusti sticka iväg på superpeppande Run the world girls för att sedan inta SSU:s 37:e förbundskongress i Stockholm fram till den 12:e (som också är min artonde födelsedag, detta får ej glömmas!!!!!!!), landar då en natt hemma i Boden för att den 13:e åka vidare för att campa en natt på Arlanda och sedan kliva på ett väldigt, väldigt tidigt flyg som ska ta mig och Lovisa till Egypten, kommer hem den 21:a, landar cirkus en natt hemma i Boden för att sedan på nytt bege mig till Stockholm, denna gång för att se Kent, Winnerbäck och ROBYYYYN på Tele2 arenas invigning. HUR BRA?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar