torsdag 23 maj 2013

62 - JAG ÄR EJ MENAD FÖR DETTA

VARFÖR VARFÖR VARFÖR HAR JAG TUSEN GREJER ATT SKRIVA, LÄMNA IN, PLUGGA TILL, LÄRA MIG, GÖRA?!?!?!? Jo, för att jag skjuter upp ALLTING till sista sekunden, sen sitter jag och gnäller och lipar över att jag har så mycket att göra.

Annars då? Ja, nä. Denna dagen har varit så långt ifrån på min sida som att det går att komma ":-)". Har sedan jag vaknat gått omkring med ett moln av ångest över mitt huvud, en ångest som jag inte direkt vet vad den grundar sig i heller. Ovissheten om var ångesten kommer ifrån gör inte saken bättre, då min bäst fungerande egenskap väljer att kicka in, överanalyserandet.

Men om jag bortser från den outgrundliga ångesten, plugget och bortfallet av livstagg går det nog att säga att denna dag har varit bra. Somnade lite på balkongen i solen under en solar-session tidigare idag, kan vara dagens bästa!!! Lovin' da suuuun.

Kan även meddela att jag fått störd bränna??? Eller ja, det är väl inte en förvåning för mig eftersom jag har en tendens att få färg i solen väldigt lätt.

Nu hade jag tänkt försöka återvända till pluggandet. Det är nästan så att jag skriver detta med en klump i halsen. Happ, nu brast det, plaskar omkring på tangentbordet i mina egna tårar. Ha det bättre än mig gullisar!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Alltså, vad har du för "öronsmycke" riktigt haha? :) har du töjt örat?

    SvaraRadera
  2. Bönor och ångest är inte en nådig bladning.
    Är inte heller menad för detta har två saker kvar som ska, måste in idag.

    SvaraRadera