torsdag 14 mars 2013

57 - hej blogget

Hej min blogg. Bloggeriet kändes inte så himla inspirerat idag så jag kopierade en lista från master och fyllde i den. Bara för att liksom. Ha en fin kväll!!!!!!!


När vaknade du imorse? 
Kring halv åtta.

bild som beskriver hur pigg jag var i morse
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"IDAG ÄR DET SOL OCH OREGANOTORSDAG" sen drog jag mig i sängen i en halvtimme och sen drack jag kaffe och åt havregrynsgröt med apelsin!!!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Ja, försökte ringa min klasskompis, men han svarade inte.......
 
Vilket humör är du på?
Alltså jag är på riktigt bra humör? Nästan lite jobbigt då jag överanalyserar det och undrar varför jag mår så bra och ifall jag borde må bra och av det känner mig orolig i lilla själen. Men tänkte lugna mig med överanalyserandet och bara må bra, för det gör jag.

en mycket fab gif från något tillfälle då jag hängde på SSU-expen i Lulä
Har du ont någonstans?
Hur lång betänketid har jag??? Hehehe. skoja. Har inte ont någonstans tror jag. Eller jo, på min Mount Everest-stora finne som jag har på kinden när jag tänker efter.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Fruktsallad, men ska göra det efter detta så!!!!


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Lunch på oregano <3<3<3

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Vet som inte ifall det är menat som idag eller ever hehehe. Men idag var det nog google eftersom det är min startsida. Ifall det är ever så är det nog hogwarts.nu eller burkar.nu, mina hoodz back in the days.

Vad ska du göra ikväll?
Hade inte planerat att göra så himla mycket. Äta fruktsallad och eventuellt kolla på modern family.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Tror att jag började dagen med When they fight, they fight med Generationals i en ljuv blandning med kaffe och spanande ut genom fönstret.

denna bild har ingenting att göra med någonting, men det är min all time favorite
Vad tycker du om din blogg?
Jag tycker nog om den. Har väldigt blandade känslor kring den periodvis, om hur jag ska blogga, ifall jag bloggar tillräckligt "bra", ifall jag borde vara mer aktiv. Sen tänker jag igenom det igen och känner mig dum för jag bloggar ju faktiskt för min egen skull. Men ja, mestadels av tiden tycker jag om bloggen min!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Satt på samma ställe som nu och gjorde nästan precis samma sak. Lyssnade på min då ganska så nygjorda spellista (som jag nu börjar känna att jag kan de flesta låtarna av) som jag även gör nu.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Alltså tror inte riktigt att jag kommer att få någon komplimang idag eftersom klockan är 22:06 och jag sitter i mitt rum bakom en skärm och hade inte riktigt planerat att träffa människor. Men jag har fått höra idag att min glugg är fin och att jag är bra på att tänka (vad nu det egentligen ska betyda......... Är kanske inte så bra på att tänka).

När fotade något senast, och vad?
När jag var på gymmet tidigare ikväll så fotade jag mig själv för att jag var så hiskeligt röd i ansiktet och sedan skicka denna bild till mina snapchat-vänner.............. ":-)". Borde vinna pris i bildjournalistisk.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Ett lypsyl som doftar av mango och shea butter som jag älskar mer än mina framtida barn, en underbar lunch på oregano samt ett äpple.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? 
En kudde!!!


var gulli i helgen
Vad har du på dig idag?
Först hade jag svarta byxor, svart tröja, svarta sockar och svarta skor. Svart som själen min. Sen åkte jag och tränade iförd mina svarta träningstights, en randig tröja och mina fulaste träningsdojjor. 

2 kommentarer:

  1. fin! gör du dina gifs på photoshop eller hur göru? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. På en sida som heter gifyo!

      Radera