söndag 10 mars 2013

56 - du kommer födas och dö

Här sitter jag och är tröttare än tröttast och lyssnar på Macke K. Skoja bara, Markus Krunegård. Tänker även lite på mitt hår. Vill så himla gärna göra någonting med mitt hår, men vet bara inte VAD. Antingen har jag det uppsatt i en boll på huvudet, eller så har jag det utsläppt. Känns verkligen fantasifullt.

Annars så mår jag bara bra. Helgen som kommer har jag för första gången på jag vet inte hur många helgen ingenting alls planerat. Jag vet inte om det känns bra eller dåligt ens? Dock tänker jag se positivt på det och försöka carpa lite diem och sånt.

Nu hade jag tänkt försöka sova, fick veta att jag har sovmorgon imorgon så kommer kunna sova hur länge som helst. Typ i all fall. Godnatt med er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar