torsdag 7 mars 2013

54 - mat-gifar är mitt liv

Här sitter jag och äter samt spelar in då jag äter för att göra en gif av det.

Denna dag alltså, har varit så himla glad och optimistisk hela dagen?! Trots att denna vecka egentligen har sugit. Hände en så himla sjuk grej i veckan på bussen, nämligen detta; Jag hade varit och tränat och hoppade på bussen hem. Då jag klev på bussen satt jag mig bakom två tjejer som började fnissa och viska för att en av tjejerna sedan går fram till mig och säger "jävla lesbiska äckel". Har aldrig varit med om någonting så sjukt?! Fattar verkligen hur en kan säga någonting sådant. När det hände blev jag så himla paff, satt i flera minuter och bara.. satt. Min hjärna stannade som.

Ändå känner jag hopp av någon anledning. Förmodligen för att det är en solig och inte allt för kall TORSDAG som jag kan glida igenom på tanken att det är fredag imorgon och som jag faktiskt har gjort någonting av, för att imorgon är det internationella kvinnodagen och det ska FIRAS i Piteå med härligt folk och en härlig tillställning, för att lördag och söndag kommer att tillbringas i Luleå med resten av SSU Norrbottens distriktsstyrelse, för att på lördag kommer jag att äta hotellfrulle.

Önskar dock att dygnet hade fler timmar eftersom mitt liv är så sjukt buzy just nu. Har som ingen tid för mig själv som är min egen tid. Tid som jag bara kan sitta med en kopp kaffe, pilla mig i håret och kolla ut genom fönstret på människor och fåglar och sådant.

1 kommentar:

  1. What, fan vad sjukt det där som hände på bussen?? Trodde typ inte att det fanns sådana människor på riktigt... .__.

    SvaraRadera