måndag 4 mars 2013

53 - den eviga tidsoptimisten aka jag



Hej bloggis. Denna morgon försov jag mig ganska rejält och sedan då jag skulle gå ut till bussen så kom den aldrig, trots att jag stod där i tjugofem minuter. Fick senare veta att den inte gick alls pga av de 25 minusgraderna som är utanför min dörr.
Eftersom jag missade bussen så hade jag helt plötsligt all tid i världen och gjorde världens godast lunch bestående av quorn stekt med schalottenlök, chiliflakes, tomater och olivolja. Detta blandade jag med quinoa, kesella och ruccola och slukade i två tuggor. Typ.
Jag hade även tid att knäppa bilder på mig själv, resultatet ser ni ovanför. Gillar min arm på båda bilderna, gör någon slags försvarsställning.
Nu ska jag dock springa iväg så att jag hinner med en buss i alla fall. Ha det bra!!!!!!!!!!!

2 kommentarer: