tisdag 15 januari 2013

28 - hej finisar

ÄLSKAR DETTA KLIPP

Idag har jag varit på möte efter möte efter möte efter möte efter möte känns det som. Har haft så himla mycket att göra. Har varit hemifrån från klockan åtta till åtta och bara gjort saker hela tiden. De senaste två dagarna har varit sådana dagar.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt, tidigt pga ska kolla upp ifall min näsa är trasig hos läkaren. Jag svimmade ju nämligen i torsdags då jag borstade tänderna och landade med ansiktet på badkarskanten och har nu en svullen och blå panna, kind och framförallt näsa. 

Ikväll har jag varit på möte om jobb i sommar, ska nämligen jobba på en opera med större delen av estetiska programmet i Boden. Är så sjukt taggad på att jobba med någonting som faktiskt intresserar mig. Musik är ju faktiskt etta på min lista över favoritsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar