tisdag 1 januari 2013

23 - new years eve

Klänningen  från H&M jag hade på mig igår, älskar att den är plain black och dessutom superbillig hihi.

Hej allihopa och gott nytt år på er! Hoppas att eran nyårsafton var underbar och att ni inte mår så himla förfärligt idag.

Min nyårsafton gick inte som planerat. Skulle egentligen vara med några kompisar men i sista sekund ändrades adressen där vi skulle vara och det visade sig vara två mil utanför stan, och då kände jag mig inte lika pigg de planerna längre. Efter det hade jag inte så mycket planer, åt middag med min familj och kollade grevinnan och betjänten som går varje.jäkla.år. Senare på kvällen åkte jag dock till Tuva och Nathalie och umgicks med dem och sjöng Singstar och grejer. Fin nyårsafton ändå!

Nu hade jag tänkt ta mig själv i kragen och packa grejerna jag ska ha med mig för imorgon sticker jag till Bommersvik för att gå kurs med SSU enda till på söndag. Ha det bäst kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar