söndag 30 december 2012

20 - tjenixen mina små tulpaner


Igår tog jag, min mor, min far och min lillasyster oss en tur till Luleå för att ta oss en titt på mellandagsrean, jag hittade inget superreafynd men kom hem med en klänning, en glittrig väska som ska få pimpa till mig och min outfit på nyår och så hittade jag även en urgullig korthållare med Barbaskön på som ni ser på första bilden.

Senare på kvällen kom Liza och Samuel till mig och vi kollade på film och pratade till fem på morgonen för att sedan sova till halv ett idag. Idag har vi kollat in lite second hand här i Boden samt frusit ihjäl sedan åkte dom hem kring tretiden idag. Nu sitter jag här och har gjort det sedan dess förutom då jag tog en paus och slukade en pizza.........hehe.

Imorgon hade jag tänkt mig att morgonträna och sedan försöka plugga lite, vilket jag inte alls gjort på hela detta lov men som jag verkligen, verkligen har behövt. Sen på kvällen ska jag nog åka och träna activo-spinning och corepasset på gymmet med Amanda, sen kanske det även blir lite kompishäng. Men nu är planen i alla fall att gå och lägga mig. Har ingen lust alls att sova bort hela dagen imorgon. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar