torsdag 27 december 2012

18 - knack på axeln

Idag lyssnar jag på Säkert!, dricker stora koppar med te och ser otaliga tv-serieavsnitt. Har ingen som helst tidsuppfattning, vaknade kring tolv och visste inte ens vilken dag det var och helt utan rutin i kroppen. Så himla skönt och så himla obehagligt. 

Sedan jag vaknade har jag städat lite på mitt rum, tränat och slappat och resten av kvällen ska jag inte göra något mer än att just slappa, hihi. 

På bilden har jag förresten mitt favoritklädesplagg just nu, en knälång transparent skjorta som jag köpte i förra veckan för tre stycken hundralappar, bästa!  Nu ska jag gå in i köket och laga middag, känner mig så himla oambitiös när det gäller mat nowadays, om jag är hemma själv äter jag typ gröt till frukost, yoghurt till lunch och en macka till middag, haha! Men hihi, aja, kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar