onsdag 26 december 2012

17 - två bilder och en text


Sedan sist har jag fått jullov, jag har varit med mina kära vänner, jag har firat jul med hela släkten i Lycksele och nu är sedan ett par timmar tillbaka i Boden igen. Jag har inte alls tagit mycket bilder under julhelgen, högst tio bilder, däribland dessa två bilder på min underbara kusin.

Julen var himla bra och mysig, fick många fina klappar, åt mycket mat och hängde med alla kusiner och all släkt. Mysigt alltså.

Planerna för imorgon är att dra mig till gymmet, gå en liten sväng på stan och sedan på kvällen får jag förmodligen besök av två fina. 
Nu ska jag lägga mig på sängen, dricka te och slå på en film, vilken det blir vet jag dock inte än. Kram på er, hoppas att ni har haft en lika fin jul som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar