måndag 17 december 2012

16 - för en gångs skull


Har för en gångs skull fotat med min systemkamera. Vet egentligen inte varför jag aldrig gör det längre, men jag känner att jag borde göra det oftare!
Annars så börjar jag få mer och mer ordning på min vardag. Jag orkar inte tänka så mycket utan fyller min tid mest med saker jag vet att jag mår bra av eller behöver. Umgås mycket med kompisar, går i skolan, pluggar och tränar lite extra mycket.

I helgen skulle jag egentligen åka till Umeå och skejta men med det kassa immunförsvar som jag har blivit blessed med så kunde jag inte, dock efter ett par Alvedon och litervis med nässpray så kände jag att jag klarade av att åka till Sävast och umgås med en bunt sköna peeeepz. Nu hoppas jag bara att förkylningen jag bär på i lillkroppen min ska fade:a away och att veckan ska gå fort så att jag får jullov. LEDIGHET ALLTSÅ MMMHM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar