onsdag 12 december 2012

15 - knäcken och naturkunskapen och så vidare





Hej mina kära! Här sitter jag och käkar knäck och pluggar naturkunskap.......... Gillar knäcken i alla fall!
Idag har jag varit i skolan för att repetera alla luciagrejor ännu en gång. Sen åkte jag hem pga allt för lite sömn i natt och en feber som sakta men säkert höll på att växa fram inom mig. Nu har jag dock tagit en Alvedon och allting känns en gnutta bättre.

Anledningen till att jag inte sov så himla mycket i natt är mig själv och mitt rädda sinne. I helgen firade jag och mitt kära "gang" Linn med ett överraskningskalas med mat, godis och chips och även två filmer. En film var med Miley Cyrus (............) och var en romantisk komedi som var beigeare än sand och den andra var The exorcism of Emily Rose. Alltså den var inte läskig då, men i natt vaknade jag av att jag skrek "EMILY ROSE"............ Så ett par spår tror jag att den har satt. :-):-):-)

Hehe. Nu hade jag försöka mig på pluggandet igen för att sedan belöna mig själv med The Sims och en lussebulle. Ha det fint!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar