söndag 9 december 2012

14 - en månad senare

Hej, det är ett bra tag sedan jag bloggade senast. Närmare bestämt två dagar ifrån en månad. Men ja, jag har haft väldigt mycket i mitt liv och har väl inte direkt haft orken. Det är inte längre jag och Hanna, vilket har varit jättejobbigt, men vi är ju såklart inte ovänner eller något. Det är jättemycket i skolan såhär före lovet, det enda jag gör om dagarna är att gå i skolan, träna och plugga, och mellan dom grejerna försöker jag även att keep up my social life eller bara ta det lugnt. Lovet är så jäkla välkommet just nu.
Hade tänkt att få till bloggandet nu, är faktiskt ganska taggad på det. I veckan har vi adventskonsert och Lucia-firande. SÅ HIMLA MYSIGT, JAG DÖR. Dock har vi även tre prov och två inlämningar, vilket inte så är himla mysigt. Sen har vi även haft öppet hus på  skolan igår och jag hoppas verkligen att många väljer estet, det kommer att vara det bästa ni har gjort(!!!!!), de nästan två åren som jag upplevt av min estet tid har varit så himla rolig och lärorik och alldeles, alldeles.. underbar. Sen igår kväll överraskade vi Linn med festligheter eftersom hon fyller år på tisdag.
Det är väl ungefär det som har hänt sedan senast. 

1 kommentar:

  1. Varför tog det slut med hanna? Skönt att ni är vänner :)

    SvaraRadera