måndag 12 november 2012

13 - febern alltså

Hejsan!!!
Idag har jag varit hemma och inte gjort någonting alls, om man inte räknar att äta laxmackor och se på animal planet som någonting. Åh, det var så sorgligt i morse på animal planet, det var om apor i Indien och så slogs två flockar(?) och så dog en liten apbebis. Grät en liten skvätt, febrig och sjuk som jag var.

Imorgon är i alla fall planen att gå till skolan eftersom jag tror att jag är nog frisk för det och jag saknar min fina klass. Imorgon ska jag även på bio med min mamma, vi ska se Breaking Dawn part 2!!! Det är så underligt, har aldrig gillat Twilight och har tyckt att hela grejen har varit ganska överdriven, sen följde jag med Hanna på första delen av Breaking Dawn och tyckte faktiskt att den var helt okej. Inte bäst, med det gick att titta på. Och nu, eftersom min mamma är (om möjligt) större Twilight-fan än Hanna, så följer jag med henne och kikar in den andra delen imorgon som sällskap. Och kanske lite för att jag är lite nyfiken på hur det hela ska sluta. Hehe.

Nu ska jag i alla fall säga hejdå och gå och roa mig med lite pluggande. KUL. Herrå.

2 kommentarer: