söndag 11 november 2012

12 - JAG HAR EN DATOR, I TELL YA



 
Lite såhär känner jag mig just nu. Jag har efter förmodligen mer än en månad en dator........! *i-landsproblem*
Mina pappa har givit mig sin gamla dator, nu när han har köpt en ny dator. Denna dator som han kallade "helt okej" är, och jag skojar inte, säkert fem gånger bättre än min förra dator. 
Andra fördelar med den är att den är bärbar och i tre olika färger. Den har även en webcam. He-he.
 
Mina planer idag är att plugga och att trotsa febern (som jag förövrigt har haft sen i onsdags? Känns typ ovanligt länge) och hostan och ändå köra tjejskejt ikväll. Har ju taggat så himla mycket, och det är ju så himla roligt och åh. Plugget känns aningen ångestladdat och jobbigt. Skulle egentligen bara vilja sitta och kolla på kläder som jag vill ha och gråta över att jag inte har så mycket pengar. Eller spela The Sims.
 
Nu hade jag i alla fall tänkt ta mig själv i kragen och plugga. Hej då, mina få men mycket älskade bloggläsare. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar