söndag 11 november 2012

11 - yo

Hej. Här sitter jag, iförd min finaste skrud. Skoja bara, jag sitter i myskläder och ska snart slänga av mig dom och paketera i mig själv mellan lakanen. Sen ska jag ge mig själv i present till pappa imorgon, fars dag ni vet. Han säger ju att han bara vill ha snälla barn, och ja e ju snäl.

Hähä, nä. Skoja ju bara!!!!! Jag sitter i alla fall här och är arg. Nu hade jag alltså göra en lista på varför, håll i er;

1. Jag är sjuk och det släpper inte. Snarare tvärt om. Har hostat sönder min hals idag. :-)

2. Jag ska upp om fem timmar och fyrtiofem minuter och göra smörgåstårta, vilket är okej, det frustrerande är att jag fortfarande är vaken. Är verkligen sämst på att gå och lägga mig.

3. Sneakers med kilklackar. Jag tänker inte säga mer. Kanske är det sant att jorden går under 2012. Det visar sig bara fler och fler tecken.

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar snabbt. Så godnatt!!!!! (Postar även en arg bild, fniss).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar