söndag 14 oktober 2012

8 - trött trött trött

Har alltså sen klockan nio sagt till mig själv att jag ikväll ska lägga mig tidigt. Klockans i skrivande stund 23:23. Bra Cornelia. Om det är något jag verkligen verkligen verkligen suger på så är det att gå och lägga mig i tid. Blir så less.

Aaaaja. Min helg har i alla fall varit hur fin som helst. Har varit med min fina flickvän och egentligen inte gjort något alls. Sett lite film, ätit pizza, bara vart. Sen har vi faktiskt också varit på loppis i Luleå! Sveriges största tydligen *status*!!!! He he he, nä men, det var helt okej. Hittade en fin stickad tröja och trängdes med 2000 andra personer i en idrottshall. Mys.
Idag åkte hon klockan två, sedan dess har jag köpt och ätit godis, ätit pizza igen, skejtat med min kära tjejskejtgrupp, kollat dokumentärer på datorn och lagt mig alldeles för sent.
Hoppas eran helg har varit lika bra som min, nu ska jag sova!!!! Poss

1 kommentar: