torsdag 11 oktober 2012

7 - torsdag

Idag har varit en ontimagen-torsdag och jag har varit hemma från skolan. Känns verkligen kasst att jag de senaste veckorna har varit sjuk så himla mycket och varit tvungen att vara hemma från skolan så himla mycket. Trivs väldigt bra med min linje och speciellt min klass, så det känns som så jobbigt att sitta hemma och inte orka göra någonting.
Imorgon hade jag i alla fall planerat att åka på skolan. Har ju trots allt sovmorgon till tio och sen så har jag bara musikämnen hela dagen. Underbart!

Idag har det varit fint väder för första gången på säkert två veckor, oturligt nog har jag suttit inne hela dagen. Enda gången jag har varit ute idag är då jag gick ut på balkongen och tog denna bild, vilket gick på ungefär en halv minut. Hehe.
Imorgon kommer Hanna, det blir bäst. Nu ska jag kolla tv och äta grapefrukt, hejdå mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar