måndag 8 oktober 2012

4

Hallå.
Här sitter jag och är typ.. nervös. Ska om åtta minuter börja cykla mot min körskola för att ta del av en teorikurs. Var helt ärligt taggad på det tidigare i veckan, men nu när jag fortfarande har kvar massa naturkunskapsplugg till morgondagens prov, så har taggen på teorikursen lämnat. Sen att det är svinkallt ute gör inte att det känns roligare.
Någonting jag däremot ser fram emot är att se första delen av "Torka aldrig tårar utan handskar" som sänds ikväll klockan 21 på ettan. Hoppas bara inte att teorikursen inte håller på allt för länge så att jag hinner igenom plugget tills då.
Nu ska jag gå och packa ner massa grejer i min väska, samt leta rätt på min jacka som jag har lagt någonstans då jag kom hem. Alltså för typ 45 minuter sen, bra Cornelia! :-) HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar