söndag 7 oktober 2012

2 - sunday funday


Att vakna bredvid dig måste ju vara bland det finaste. Saknar.

Godmorgon. Här sitter jag och känner mig helt död efter att ha sovit för länge, ätit frukost och druckit otaliga koppar te. Idag har jag planer för nästan hela dagen, vilket på ett sätt är skönt och på ett sätt känns lite jobbigt. Behöver ju inte lägga energi på att tänka ut vad jag ska göra, dock kan jag ju fortfarande inte göra det jag vill göra ifall jag kommer på någonting.
Ja, annars så sitter jag är och är sugen på räkmacka och glass och spelar quizkampen mot Hanna. Tur att jag inte håller på att förlora :-)
Aja.......  Virtuell awkward silence igen. Nu ska jag gå och försöka plugga naturkunskap. Wish me luck. Hejdå.

3 kommentarer:

  1. tänk att man kan vara så fin :)
    ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera
  2. ni är så fina och söta ihop :)

    SvaraRadera